Prisijungimas





Pamiršote slaptažodį
Naujas vartotojas? Užsiregistruokite!
Naujienos
TURKIJA. SIV-pavasaris
2013-03-07 22:33

ARCUS kviečia pasistiprinti prieš gerą sezoną, pakelti savo kvalifikaciją, ankščiau pradėti vasarą – VAŽIUOJAME Į TURKIJĄ!
Kelionės datos: Gegužės 1 – Gegužės 12.

Pirmas 4 dienas atiduodame SIV-mokymams Oludenize (pavojingų situacijų simuliavimo kursas).
Pirmą kartą dalyvaujantis pilotas praeina SIV-kursą (pirma pakopa):
- jis išmoks avarinio žemėjimo budus (B-stall, spiral-dive),
- atidirbs populiariausią pavojingą režimą – simetrinį ir asimetrinį frontalinį lūžį (taip pat su akseleratorium),
- susipažins su srauto nutrūkimo režimais - full-stall, negatyvinė spiralė,
- sužinos savojo sparno minimalų greitį ir pradės mokytis valdyti srauto nutrūkimą.
Pirmojo SIV-kurso tikslas – supažindinti pilotą su pavojingais režimais, duoti realius „įrankius“, kovojant su režimais, pradėti labiau pasitikėti savo sparnu ir savimi.

Patyręs pilotas ir/ar dalyvavęs pirmoje SIV-pakopoje – praeina SIV-PRO kursą:
- pakartojame frontalus (ir su akseleratorium)
- išmokstame patikimai parašiutuoti,
- mokomės minkštai išeiti iš štalo ir negatyvo,
- dirbame su twistais, kaklaraiščiais,
- esant pageidavimui – acro-pagrindai: SAT, wing-overs, asymmetric spiral, loops, helicopter.
SIV-PRO-kurso tikslas – pilnai kontroliuoti savo sparną, išmokti visas situacijas pervesti į pažįstamas ir nepavojingas.

Mes toleruojame lankstų požiūrį į pratimų rinkinį, ir galime sudaryti individualią programą pagal pageidavimus.

Po SIV programos mūsų laukia:
- laisvi skraidymai, ACRO-treniruotės, šuoliai su D-bag,
- nusileidimas Drugelių slėnyje, „polet na barana“ į Kayakoe, „sun-set“ skrydžiai,
- kanjoningas, raftingas, motoroleriai, ekskursijos ir kitos nesąmonės.
Atskirai nuo SIV-kurso renkama XC-pilotų grupė į keturių dienų kelionę po kalnus. Gali dalyvauti pilotai po SIVo, vietoj SIVo ir netgi atskirai atvažiavę į Turkiją Gegužės 5. Mūsų išbandytos geros vietos skraidymams: Uzumlu, Akta, Seki, Kas. Jei susiformuos grupė, galėsime ankščiau išsiregistruoti iš viešbučio ir... Keliausime su džipais, miegosime palapinėse, maistą ruošime ant laužo – tikras laukinis para-turizmas!

Kelionės išlaidos tradicinės:
Kelialapis 11 nakvynėms (aviabilietai, viešbutis 3*, pusryčiai +vakarienė) – apie 2000 Lt, dar patikslinsiu.
Jei numatyta XC-kelionė – kelialapis, aviabilietai + 5 nakvynės – pigiau, dar patikslinsiu.
transferas Antalyja-Oludeniz-Antalyja – apie 150 Lt
XC-kelionė po kalnus – apie 380 euro (viskas įskaičiuota: transportas, maitinimas, miegojimo ir stovyklos įranga, gidas)
Draudimas – 80Lt (nepilotui 40 Lt)
SIV, SIV-PRO kursas - 700 Lt (du instruktoriai, video-operatorius, kateris)
Pakilimai ant kalno – 330-370 Lt (30YTL=41Lt už pakilimą, 8-9 pakilimų per SIV)

Registracija – iki Kovo 31 dienos, bet kuo anksčiau – tuo geriau. Laukiu skambučių.

8 699 53878

Jevgenij Blocha,
Skraidymo mokykla ARCUS



 
Mokymo-skraidymo stovykla Preila-2013
2012-09-26 18:17

Laikas išpildyti seną mūsų svajonę – mokymo-skriejimo-kaitavimo stovyklą žiemos Neringoje.
Kviečiame į Preilą būsimus pilotus turiningai praleisti savaitę, praeiti pradinį pilotavimo kursą, ar didelę jo dalį. Patyrę pilotai galės pasitreniruoti tikslaus nusileidimo rungtyje, paskraidyti virš kopų, pakaituoti ir t.t.

Laikotarpis: 7 dienos. Pradžia Vasario 20 – Vasario 23, priklausomai nuo oro sąlygų.
Preliminarūs planai bus patvirtinti Vasario pradžioje, o galutinį sprendimą važiuoti priimsime iškart pasibaigus varžyboms Trakuose – Vasario 16-17.

Tik pažiūrėkite, kaip ten gražu žiemą...

Curonian Dunes 2012
Lithuanian Dunes Low flying, relax
Paragliding on frozen dunes

Ačiū Jefimui ir Bitlui už nuostabų video.

Programoje:
- Naujų pilotų pradinis mokymas.
- Pilotų treniruotės (tikslus nusileidimas, free-style).
- Legalus skriejimas ant kopų (startas-nusileidimas ant ledo).
- Kaitavimas - mokykla, kaitų nuoma, žygiai.
- Slidinėjimas su lygumų slidėmis - classic ir skate stylių pamokos, žygiai.
- Vakarais paskaitos, seminarai, pirtis, tusas.

Gyvensime ir valgysime čia:
“Kuršmarių Vila“
jaukus ir šilti 2-3-viečiai kambariai, pirtis, baras.

Į stovyklą reikės paimti šiltą ir patogią sportuoti aprangą – kad galėtumėte be vargo būti lauke visą dieną, kol šviesu.
Jeigu stovyklos dalyvis neplanuoja esant neskraidymo orui sėdėti namie, apkabinęs šnapso butelį – labai pageidautina tūrėti su savimi kalnų slidės ar snieglentę kaitavimui, lygumų slides (jei neįmanoma ir kaituoti – varysime į žygius) ar kitą mėgstamą žiemos įrangą. Galėsime padėti su slidinėjimo įrangos nuoma.
Esant tinkamam vėjui skraidyti virš kopų – užtikrinsime galimybę daryti tai visiškai legaliai – statysime išvilktuvą ant ledo prie šlaito, ir už nedidelį mokestį pristatysime visus norinčius į skriejimo zoną.

Finansinė pusė:
Pradinis kursas naujokui – 1300 Lt.
Startas su išvilktuvu iki 350-400m – 10 Lt, „pusinis“ iki 100-150m – 6 Lt.
Nakvynė žmogui – 50 Lt, maitinimas – 30 Lt per dieną.

Registruotis prašau el. paštu: El. paštas saugomas nuo šiukšlintojų, Javascript turi būti įjungta jei norite peržiūrėti

Jevgenij Blocha,
Skraidymo mokykla ARCUS



 
Tenerifė 2013
2012-09-26 18:12

Ruošiamės mūsų tradicinei kelionei – iš lietuviškos žiemos pateksime į amžiną pavasarį - TENERIFĘ.
Važiuojame, kaip namo... jau šeštą kartą, ir neatsibos niekada!
Datos: 2012 sausio 11 – sausio 18 arba 25. Vienai arba dviem savaitėms.

Ką pasakyti apie Tenerifę... Nerealiai graži ir įvairi gamta, besikeičiantys landšafto vaizdai, prabangūs kurortai tarp dykumų ir kaktusų, pušynai rūke, vulkaninės dykumos, tropinės augmenijos įvairovė...
Ekskursijos po visą salą, nacionaliniai parkai, geriausi pasaulyje zoologijos sodai, dvejų civilizacijų tūkstantmečių istorija ir architektūra, įspūdingi akva-parkai, naktinis gyvenimas...
Kaip dar aprašyti vieną iš maloniausių ir įdomiausių pasaulio kraštų?!
Tarp kitko, amžino pavasario sala Tenerifė pavadinta todėl, kad metų temperatūra svyruoja nuo 20-25 žiema iki 25-27 vasarą! Ten pastatuose nėra nei šildymo, nei kondicionierių! O vandenynas visada 20-23...

Koks skraidymas Tenerifėje? Kiekvieną kartą mes atrasdavome vis kažką naujo. Iš atminties išplaukia matyti per 5 metus vaizdai...
- Skrydis tarp uolų ir bedugniai tarpekliai po kojom... Šiandien mūsų kalnynas tampa „autostrada“ – gali važiuoti juo 10-imis km ten-atgal. O rytoj toje pat vietoje ilgos valandos kovos už aukštį siauroje skylėje tarp debesų ir žemės...
- Kartais dangus atidaro didžiulę erdvę, ir skraidai laisvas, kaip lygumose, virš slėnių ir miestų, bananų plantacijų ir prabangių kurortų...
- Skriejimas prie 300m sienos...
- Antvėjis virš auksinio paplūdimio kilometro aukštyje ir virš laivų, stovinčių 500m juroje.
- O kaip jums skrydis konvergencijoje virš viršutinio kalnyno 3000m aukštyje, kai atsiveria beveik visos salos panorama?
... O kiek dar liko vietų - kur dar nepaskraidėme!

Kalninio skraidymo naujokams sala pasiūlys gana lengvai nuskaitomą ir suprantamą landšaftą ir aerologiją, todėl pirmi termikai ir maršrutai bus neužilgo.
Patyrę pilotai turės šansą pagerinti mūsų Dimkos ir kitų gerų pilotų pasiekimus – apskristi salos ketvirtadalį ( pvz. Jama – Los Gigantes ir atgal).
Taip pat salos aerologija turi keletą „povandeninių akmenų“, susijusių su vyraujančio Kanaruose šiaurės-rytinio pasato ir vietinių efektų sąveika. Be šių niuansų žinojimo, skraidymas Tenerifėje kartais būna per aštrus ir net pavojingas. Todėl labai pageidautinas patyrusio instruktoriaus palaikymas.

Taigi, pradedame registraciją kelionei į TENERIFĘ.
Reikalavimai pilotams: Para Pro III ir aukštesnė kvalifikacija, normalūs startavimo nuo šlaito įgūdžiai, sugebėjimas taikliai nusileisti į 50x50m aikštelę. Kas neatitinka šiuos reikalavimus – pasitreniruokite dar Lietuvoje, nes kaktusai ten irgi labai gražūs ;) Kas neturi šlaito patirties, bet gerai „žaidžia“ su sparnu ant žemės – irgi tinka.

Kelionė skirta mėgstantiems komfortą – viskas organizuojama nuo A iki Z – transferas, viešbutis, maitinimas, transportas, instruktoriaus palaikymas, vietinis gidas ir t.t.
Kelionės išlaidos priklauso nuo pasirinkto varianto: skristi tiesiai ar su persėdimu; imti viešbutį su maitinimu ar apartamentus ir ruošti maistą patiems. Visi variantai turi savo pliusus ir minusus. Mūsų 5 metų patirtis rodo, kad komfortiškiausias variantas (tiesioginis skrydis, viešbutis) – yra optimumas. Nebent maitinimas – kol kas atviras klausimas.
Preliminari kelialapio kaina: apie 3100 Lt (skrydis, viešbutis, pusryčiai, vakarienė) – vienai savaitei.
Apie 4000 Lt – dviem savaitėms.
Ekonominė kelionė (pigios avialinijos per Londoną, apartamentai, maitinimas kavinėje) – vienai savaitei apie 2600 Lt, dviem savaitėms – apie 3400 Lt.
Grupės transporto išlaidos (nuomojame 1-2 automobilius, vairuojame patys): 200-300 Lt žmogui
Draudimas: 80 Lt pilotui, 20 Lt nepilotui
ARCUS-mokestis naujokams - 300 Lt, ne pirmą kartą važiuojantiems - 100 Lt. Kas norės organizuoti savo skrydį, viešbutį ir transportą savarankiškai - instruktoriaus palaikymas 100 euro.

Registracija – El. paštu:
El. paštas saugomas nuo šiukšlintojų, Javascript turi būti įjungta jei norite peržiūrėti

Jevgenij Blocha
ARCUS
8 699 53878



 
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Kitas > Pabaiga >>

Rezultatai 17 - 24 iš 74